Monday, January 17, 2011

7 !!!

IMG_1191 

As promised, my next favourite! And next to playing with fibre and fabric, it is really my favourite thing to do. I wouldn’t be sane without it. It is a way of travelling, seeing other places, getting to know other people, learning about history and culture. It is, of course, reading, books, books, and even more books.

 

IMG_1174

Luckily I’m not the only one in the house who likes to read. These are the books in the living room, but actually they are all over the house. In every room there are books.

On my nightstand,

IMG_1169

And of course in the cabinet where I keep my craft stash,

IMG_1173

If you ask me what my favourite book is, or who my favourite author would be? I don’t know. I like to read all kinds of books, so I thought I would take a look at the books I have read last year, to see if there was some kind of theme.

IMG_1187

I guess not!!

The book I keep reading over and over again is

IMG_1185(In English: The Inhabited Woman)  

IMG_1180


Groetjes, Dorien

3 comments:

gill said...

I'm pleased to see you have my favourite book - The Time Travellers Wife!

Monique said...

Wow, dat zijn echt heel veel boeken. Volgens mij is je hele huiskamermuur bedekt met boeken. Heerlijk he, ik hou ook enorm veel van boeken, maar ik hou het beperkt ;-)

Simone de Klerk said...

Boeken - wat een genot!!! En bijzonder, dat je een boek herhaaldelijk leest. Heb ik nog niet eerder gedaan.
Ik heb nu een e-reader. Heerlijk ontspannend voor mijn ogen, maar ik moet zeggen, het vasthouden van een boek, het kijken ernaar en snel even terugkijken, mis ik wel!